[et_pb_section fb_built="1" _builder_version="3.22.5" custom_padding="3px||4px|||" da_disable_devices="off|off|off" da_is_popup="off" da_exit_intent="off" da_has_close="on" da_alt_close="off" da_dark_close="off" da_not_modal="on" da_is_singular="off" da_has_shadow="on"][et_pb_row custom_padding="4px|||||" _builder_version="3.22.5" min_height="217px"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="3.22.5"][et_pb_text _builder_version="3.22.5" min_height="195px"]

A számlázáshoz nem feltétlenül szükséges nyomtatás, de ha feltétlenül papír alapú számlákat szeretnél használni, akkor sem kell feltétlenül kimozdulni otthonról. Mutasunk néhány praktikus eszközt, amivel a számlázást sokkal gyorsabbá is teheted.

1. Elektronikus számla - azaz ne nyomtass

Elektronikus számla esetén nem kell postán, papíron küldeni a számlát, de még ki sem kell nyomtatni azt.

Az elektronikus számla nagyon röviden azt jelenti, hogy csak elektronikus formában hiteles, semmi szükség a nyomtatására, egy esetleges ellenőrzés során a számla PDF formátumú dokumentumát kell bemutatni (azaz a letöltött PDF fájlt).

Az elektronikus számla és a hagyományos papír alapú számla között az a különbség, hogy az elektronikus számlát elektronikusan tudod tárolni, továbbítani, a papír alapú számlát pedig csak papíron lehet megőrizni. Ez semmi mást nem jelent, hogy a számla elektronikusan letölthető PDF fájlját kell megőrizned neked és a számla befogadónak egy esetleges ellenőrzésig.

Mennyibe kerül?

Az elektronikus számla digitális aláírással, időbélyeggel van ellátva, ezzel tanúsítja az InnVoice, hogy a számla hiteles, ennek díja 10 Ft+ ÁFA / db, az InnVoice-nál azonban havi 600 db elektronikus számlát teljesen INGYEN tudsz kiállítani és továbbítani (február 1-től, a szoftver előfizetési díjon felül nincs költsége havi 600 db elektronikus számlának).

Hogy tudom használatba venni?

Nagyon egyszerű, csak állítsd ki a számlát, és a nyomtatási kép megjelenésekor fent kapcsold be az Elektronikus számla jelölőnégyzetet. Utána pedig csak küldd el a számlát e-mailben a bal felső Küldés e-mailben gombbal.

A papír számlát is elküldheted e-mailben, azonban azt a fogadó és feladó félnek is ki kell nyomtatnia.

 

2. Hibridlevél - ha mindenképpen postázni szeretnél

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version="3.22.5"][et_pb_column type="1_2" _builder_version="3.22.5"][et_pb_text _builder_version="3.22.5"]Van egy nagyszerű eszköz, ez pedig nem más, mint a Hibridlevél. Nagyon röviden a hibridlevél olyan, mintha otthon lenne egy postád. Három lépésben igénybe veheted:

- regisztrálsz a www.hibridlevel.hu címen
- feltöltesz egy egyenleget (pl: 5000 Ft), amiből később tudsz postázni, erről számlát is kapsz
- telepíted a Hibridlevél virtuális nyomtatóját a gépedre

És kész. Amit erre a virtuális nyomtatóra nyomtatsz, azt azonnal tudod postázni, akár ajánlott, elsőbbségi, vagy bármilyen paraméterekkel. A díjak pedig közel azonosak a postai díjakkal, Te azonban megspórolod a nyomtatás és utánajárás költségeit.

Kipróbáltuk, remekül működik, és ki sem kell tenned a lábad az irodádból, mégis postázni tudsz, bármit.[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type="1_2" _builder_version="3.22.5"][et_pb_video src="https://www.youtube.com/watch?v=APhWtI552nM" _builder_version="3.22.5"][/et_pb_video][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version="3.22.5"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="3.22.5"][et_pb_text _builder_version="3.22.5"]

Regisztrálj most és élvezd az online számlázás lehetőségeit

[/et_pb_text][et_pb_code _builder_version="3.22.5"]

Add meg keresztneved és e-mail címed és máris számlázhatsz online!

[/et_pb_code][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]